H
Infiniti (Nissan στην Αμερική) δημιούργησε και πέρασε στην παραγωγή τον πρώτο
κινητήρα με μεταβλητή συμπίεση. Ο κινητήρας προέρχεται από μια εξέλιξη 20 ετών
είναι 4 κύλινδρος 2.0 L και ήρθε για να αντικαταστήσει τον προηγούμενο V6 3.5L.
Στον παρακάτω σύνδεσμο παρουσιάζεται αναλυτικά το σύστημα που χρησιμοποιεί αλλά
και άλλες τεχνολογίες που εφαρμόζονται στον συγκεκριμένο κινητήρα.
http://karatzas.web-seminars.eu/nissan/practice.htmlΤο blog έχει ως σκοπό την δημοσίευση χρήσιμων τεχνικών πληροφοριών και υλικού διδασκαλίας για την τεχνολογία οχημάτων
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Ένα από τα πιο διαδεδομένα συστήματα έμμεσου ψεκασμού είναι το Motronic . Στα δύο παρακάτω διαδραστικά video παρουσιάζονται αναλυτικά τ...
-
Στα παρακάτω Video αναλύονται τα συστήματα άμεσου ψεκασμού που χρησιμοποιούνται στους βενζινοκινητήρες Α΄ Μέρος http://karatzas.w...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου